Kavacık Mh. Özgür Cd. No:5 Beykoz / IST
0546 418 77 55

E-Mail Listenizi Nakite Dönüştürmeniz İçin 4 İpucu

E-posta Pazarlamacılığı ve Mail Listesi

Web trafiğini, müşterileri ve geliri artırmak için e-posta pazarlamacılığını kullanmak yeni bir olgu değildir. Ancak, iyi ebatlı bir e-posta listeniz olsa bile, bunu sizin için nasıl işler hale getirirsiniz?

Bu yıl e-posta pazarlama stratejinizi en üst düzeye çıkarmak istiyorsanız, e-posta listenizi nakit paraya dönüştürmenin birçok yolu var. Bunu bugünün en iyi pazarlama araçlarıyla birleştirdiğinizde, şirketinizi, tamamen etkileşimli bir e-posta listesinin meyvelerini yiyebilecek şekilde yapılandırabilirsiniz.

İşte size e-posta listenize nakite çevirmeniz düşündüğünüzden daha basit 4 yolu

1: E-POSTA LİSTENİZİ BÜYÜTMEK İÇİN YATIRIM YAPIN

 

Açıkçası, var olmayan adresleri içeren bir e-posta listesinden para kazanamazsınız, E-posta pazarlama veritabanları doğal olarak her sene yaklaşık% 22.5 oranında azalmaktadır. İzleyicilerinizi ödeme yapan müşterilere dönüştürmek; listenizi sürekli yenilemekle alakalıdır. E-posta pazarlama listenize daha fazla üye eklemek için çeşitli yaklaşımlar vardır.

Ücretsiz e-Kitaplar veya beyaz sayfalar gibi bonuslarla yeni içerik sunmak için sosyal medyadan yararlanın. Bu teklifleri tanıtmak için bir sosyal medya kampanyası oluşturun.

Listenizi hızla büyütmek isterseniz, biraz para yatırmanız gerekebilir. İyi haber, maliyetin genellikle çok az olmasıdır. Facebook – İnstagran reklamları bu iş için ideal olabilir. En iyi sonuçları almak için Facebook trafiğini dönüştürmek için Unbounce veya LeadPages gibi açılış sayfası yazılımlarını kullanın.

Haber listesi üyelik formlarını da görünür yerlere yerleştirin. HelloBar gibi bir aracı kullanarak bir pop-up abonelik formu işinize yarayacaktır..

 

2: ÖZEL, YÜKSEK DEĞERLİ İÇERİK SUNUN

 

Bugün müşterilerin dikkatini çekmek çok şey gerektiriyor. Ortalama dikkat süresi yaklaşık 8 saniyede değiştiğinden bu, listenizle etkileşim kurmak için çok fazla zaman bırakmaz.

Tıklamaları müşterilere dönüştüren içeriğin türünü saptamak zor olabilir. Burada özel içerik, müşterileri bir sonraki adıma atmaya ikna etmeye yardımcı olabilir ve doğru içeriği sunduğunuzda muhtemelen bu tıklamaları nakit haline getirir.

Özel içerik olarak sayılan nedir? Genellikle müşterilerinizin parasına mal olacak içeriktir. Birçoğumuz, yüksek bedelli içeriği ücretsiz olarak vermeye istekli değilken, müşterilerinizi gerçekten değerlendireceğiniz ve ürününüzün veya hizmetinizin fiyatının değerinde olduğunu göstermenin etkili bir yoludur.

 

Neil Patel, Quicksprout blogunda bu stratejiyi uyguluyor  ve normal olarak 300 Dolar değerinde bir kursu ücretsiz olarak sunuyor. Tek kabul fiyatı e-posta adresinizdir. Aslında bedavayı gelecek için yatırım aracı kullanıyor.

Ücretsiz web seminerleri, özel içerik için mükemmel bir seçenektir. Bu alandaki başarı şansınızı artırabilmek için müşterilerinizin özel içerik listenizde olmasını isteyip istemediğinizi sormayı düşünün. Bu, potansiyel olarak hizmetlerinizle gerçekten ilgilenmeyenleri ayıklamanıza yardımcı olacağından, ilgilenenlere zaman ayırmaya konsantre olabilirsiniz.

 

Listenizi segmentlere ayırmak ve yüksek kişiselleştirilmiş e-postalar vermek için Kampanya İzleme gibi bir e-posta otomasyonu aracını kullanmayı düşünün. Kampanya İzleyicisi, markaların yaş, cinsiyet, coğrafi konum ve işlem geçmişi gibi abone veri puanlarıyla listelerini dilimlemesine olanak tanır. Bu bilgi e-postaları dinamik olarak kişiselleştirmek için kullanılabilir ve bu e-postalardaki geliri % 760 oranında artırır.

 

3: ETKİLEYİCİ VE KİŞİSEL OLUN

Artık bir listeyi nasıl büyüteceğinizi ve doğru içeriği nasıl sunduğunu bildiğinize göre, listenizin her bir bölümüne özgü iyi görünümlü bir e-posta gönderdiğinizden emin olun. Neyse ki, görsel olarak çekici bir e-posta geliştirmek için bir grafik tasarımcısı olmanız gerekmez. Sizin için bunu yapan, kullanımı kolay, bol miktarda yazılım var.

E-posta frekansı için önemli nokta nedir? Ayda iki ila dört gönderimde bulunun. Başka bir deyişle haftalık veya iki haftalık. Bu genellikle, e-posta aşırı yüklenmeleri ile boğuşmaksızın, müşterilerinizin akıllarının üstünde adınızı korumak için yeterlidir.

Aboneler, “e-posta yorgunluğu” yaşarlarsa e-postalarınızın aboneliğini iptal etme olasılığı daha yüksektir. TechnologyAdvice tarafından yapılan bir ankette, çok sık gönderilen e-posta alıcısının yaklaşık % 46’sının bir ticari spam gönderdiğini tespit etmiştir. Abonenin zamanına saygılı olmak, daha fazla dönüşüm sağlayan kişisel bir ilişki oluşturmak için önemli bir unsurdur ve satın almanın zamanı geldiğinde rahatça sorabilirsiniz.

E-postalarınızı kişiselleştirmeyi unutmayın. Kişiselleştirilmiş e-postalar, tıklama oranlarını % 14’e kadar artırır. E-posta dönüşüm çizelgeniz boyunca her abone hakkında olabildiğince çok kişisel bilgi toplamanız gerekir. Buna yaş, cinsiyet, doğum günleri ve sayısız kişisel tercihler dahildir. Survey Gizmo gibi anket yazılımı, daha sonra kişiselleştirme içeriğinde kullanılabilecek her türlü kişisel bilgi ve tercihi toplamak için e-postalara dahil etmek için mükemmel bir araçtır.

 

4-İSTATİSTİKLERİNİZİ TAKİP EDİN

E-posta pazarlama kampanyalarınızın sonuçlarını takip edemiyorsanız muhtemelen kazanma yerine para kaybediyorsunuz demektir. E-postalarınızı kimlerin açtığını ve müşterilerinizin hangi içeriği gördüğünü bilmeniz gerekir. Özellikle popüler olan içeriği keşfettiğinizde, onu daha fazla içerik oluşturmak ya da yeniden kullanmak için bir sıçrama tahtası olarak kullanabilirsiniz.

Örneğin, popüler bir blog yazısı bir web seminerine, slayt gösterisine veya hatta derinlemesine bir e-Kitaba dönüşebilir. Abonelerin her bir içerik parçasının etrafında farklı pazarlama mesajlarıyla nasıl etkileşimde olduklarını izleyerek, mümkün olan en iyi geri dönüşümü oluşturmak için bilinçli kararlar alabilirsiniz.

 

DİKKAT EDİN

Bu yıl e-posta pazarlama ile para kazanmak konusunda ciddi iseniz, bu ileriye taşımak için kullanılacak en önemli araçlar ve tekniklerdir. E-postanızla daima değer sunduğunuzdan emin olun, sorular sorun ve içeriğinizle çözümler sunun. Bu, web sitenize trafik oluşturmak ve tıklamaları nakit para haline getirmenin kesin bir yoludur.

 

UYARI

İnternette gördüğünüz  “sektörel mail adresleri, türkiye toplu mail adresleri indir, ücretsiz mail listeleri, sektörel mail adresleri indir, güncel mail listesi 2016, bedava mail datası, mail datası satın almak, e mail adresleri bedava” gibi başlıklara aldanmayın. Yarardan çok zarar getirme olasılığı yüksektir.

Sonraki Yazı
Önceki Yazı
[Toplam:1    Ortalama:5/5]