Kavacık Mh. Özgür Cd. No:5 Beykoz / IST
0546 418 77 55

Google AI SEO Performansını Arttır mı ?

Google Yapay Zekası ve SEO

Burada SEO performansı derken kastettiğimiz anahtar kelime ve makale kasan SEO mantığı değildir. Burada kastedilen SEO Arama Motorlarına reklam veren firmaların müşteri davranışlarını daha iyi anlaması ve buna göre yeni politikalar geliştirerek site ve satış performanslarını artırmaya çalışmasıdır. Bu yazıda Google yapay zekası AI nin veri analizi bakımından sezgisel yöntemlerden çok tam ve net olarak işlenmiş daha kapsamlı bilgileri bize sunmasının avantajları hakkında bir fikir yürütme yapılmaktadır. Hedefiniz Ataşehir Böcek İlaçlama kelimesinde ön sıraya çıkmak sa. Bu size göre bir yazı değildir.
Konuya gelecek olursak 2015 yılında Google, yapay zekanın (AI) arama konusundaki önemini vurgulayarak yeni RankBrain’i algoritmasına eklediğini açıkladı. 2018 gelirken Search Marketer denen arama motorlarına reklam veren pazarlamacılar bu yeni AI algoritmasına uyum sağlamak için geniş bir çalışma yürüttüler. 2018’ gelindiğinde artık tam bir AI devrimine girmiş bulunmaktayız. AI kendi kendine öğrenme yani makine öğrenimi yeteneği ile donatılmıştır. “Makine öğrenimi, bilgisayarların açıkça programlanmadan hareket etmesini sağlamak için kullanılan bir bilimdir”. Algoritmaları, herhangi bir makine öğrenme sisteminin yapı taşları olarak düşünebiliriz. Bugünün teknoloji devleri, insanların tek başına yapamayacağı ölçek ve hesaplama gücünü sağladığı için, bu AI yöntemlerinin potansiyellerinin geliştirilmesine büyük yatırım yapıyor.
AI, arama motoru pazarlamacılarını daha üretken hale gelmelerine yol açacaktır. Günümüz pazar şartlarında SEO uzmanlarının işi zordur. Pazarda tutunmak için SEO cuların anlamaları ve yapmaları gereken bir takım şeyler vardır:
-Analitik platformlarda web sitelerinin performansını izleyerek yeni stratejiler oluşturmak.
-Kişiselleştirilmiş deneyimler sunmaya yardımcı olmak için kitle davranışlarını anlamak.
-Trafik ve gelir sağlayacak içerik fikirleri üretmek.
– Belirlenen hedefin sınırları içinde kalmak için bütçeyi yönetmek.
-Ve bunların çoğunu az bir bütçe ve sınırlı sayıda insanla yapmaya çalışmak.

AI bu zorlayıcı işlemlerin her biri için hızlı ve etkili bir çözüm sağlayabilir:
İzleme performansı: AI, verileri işleyebilir, kullanıcıyı herhangi bir anormallik için uyarabilir ve hızlı hareket etmelerini sağlayabilir
Kişiselleştirilmiş deneyimler sunma: Makine öğrenme yeteneği, mesajın bir kullanıcının geçmiş ve tahmini davranışına dayalı olarak otomatik olarak uyarlanmasını sağlar.
İçerik fikirleri üretme: Yapay Zekanın Derin öğrenme Algoritması, trend konularını ve pazardaki boşlukları belirleyebilir, daha sonra yeni içerik başlıkları önerebilir.
Bütçe yönetimi: Yapay zeka, zaman ve para harcamalarımızı en çok karlı hale getirebileceğimiz alanları otomatik olarak önerir.
Çok görevli çalışma: Çok büyük ölçekli çalışmaları AI güdümlü bir teknolojiye devredebiliriz, böylece daha yaratıcı ve stratejik çalışmayla baş edebiliriz.
AI’nın büyük ölçüde otomatik olarak, büyük ölçekte ve organizasyonumuzdaki diğer departmanlarla kolayca paylaşabileceğimiz şekilde oldukça alakalı bilgiler sunabileceği gerçeğidir. Doğru teknoloji olmadan, ancak bunu yüzlerce analistin desteğiyle ve sonsuz bir bütçeyle başarabilirdik. AI sayesinde bir çok kişi tarafında hata payı yüksek şekilde yaptığımız analizleri kolayca yapabilir hale geleceğiz.

Elle yapılan araştırmalarla ortaya çıkan şeylerin çoğu gözlem kategorisine girer. Ankara’daki kullanıcılardan gelen mobil trafiğin geçen haftadan bu yana arttığına ilişkin bilgi ilginç olabilir, ancak bağlam veya netlik olmadan herhangi bir rehberlik sağlamaz. Yani bize net, ölçülebilir ve matematiksel verilere dayanan sağlam bir kaynak gereklidir.
Yapay Zeka sayesinde çok daha gelişmiş ve sağlam verilerin çoğalması, tüm pazarlamacılar için yeni bir fırsat dönemi açacaktır. Gelecekte yalnızca yapay zekanın potansiyelini anlayan kullanıcılar bu kaynakları tam olarak kullanacaktır. Search Marketerlar, AI’nın gücünü ve derin öğrenmeyi birleştirerek basit gözlemlerin ötesine geçebilir ve kullanıcı davranışlarında yeni modeller bulabilir. Sonuç olarak önemli metrikleri sağlamak için daha hızlı, daha doğru ve uygulanabilir bilgilere ulaşabilir.

[Toplam:2    Ortalama:5/5]
Sonraki Yazı
Önceki Yazı
BU YAZIYI PAYLAŞABİLİRSİNİZ
facebook - Google AI SEO Performansını Arttır mı ?google - Google AI SEO Performansını Arttır mı ?pinterest - Google AI SEO Performansını Arttır mı ?twitter - Google AI SEO Performansını Arttır mı ?linkedin - Google AI SEO Performansını Arttır mı ?email - Google AI SEO Performansını Arttır mı ?