Kavacık Mh. Özgür Cd. No:5 Beykoz / IST
0546 418 77 55

Mobil Pazarlama İçin Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar

2018 ‘De Mobil Pazarlama İçin İhtiyacınız Olacak Kontrol Listesi

Günümüzün birbirine bağlı ve teknolojiye bağımlı dünyasında, işletmeler artık cep telefonundan uzak duramıyor. Amerikalıların yaklaşık dörtte üçü akıllı telefon sahibi ve mobil dönüşümler masaüstlerine kıyasla% 64 daha fazla artmış. Yani masaüstünden cep telefonuna doğru büyük bir kayış var. Bu sebepten işletmelerin dijital pazarlama kampanyalarını mobil yönlendirmeli  pazarlamaya uyarlamaktan başka çareleri kalmayacak.

Etkin bir şekilde başlatılan ve iyi çalışan mobil pazarlama kampanyası, SERP’leri, trafiği, kullanıcı katılımını ve dönüşümlerini etkilemek açısından önemli bir rol oynayabilir. Kesinlikle, her SEO uzmanının 2018’de dikkat etmesi gereken sesli arama birkaç önemli alandan biridir.

Bu makalede, mobil pazarlamanın neden önemli olduğunu açıklayacağım ve ayrıca dijital pazarlamacıların ve SEO’ların, 2018’de mobil pazarlama kampanyalarında kullanabilecekleri genel ipuçları ve yönergeler için bir kontrol listesi sunacağım.

MOBİL PAZARLAMA EĞİLİMLERİ

Akıllı telefonlar ve tabletler hayatımızın ayrılmaz bir parçası haline geldi ve çoğu işletme, onları pazarlama kampanyalarına entegre etme eğilimindeler.  2017 Salesforce State of Marketing Report’a  göre, pazarlama liderlerinin % 68’i, mobil pazarlamayı pazarlama teknolojisi önemli bir parçası kullanırken, % 20 daha fazla önümüzdeki iki yıl içinde buna yönelmeyi planlıyor.

Bunu Düşündüğünüzde Bu Son Derece Önemlidir:

ABD’deki tüm trafiğin% 83’ü 2018 yılına kadar mobil olacak

ABD’li müşterilerin % 50’si tüm çevrimiçi etkinliklerini 2018 yılına kadar bir mobil cihazla gerçekleştirecek

2019’da ABD’deki dijital reklam harcamalarının yaklaşık % 72’si mobil platformlara tahsis edilecek;

2021 yılına kadar mobil uygulama indirme sayısı 352,9 milyara ulaşacak .

2021 yılına kadar, dünya genelinde firmalar web sitelerini ve uygulamalarını mobil dünyadaki gerçeklere uyarlamak için 1 trilyon dolardan fazla harcayacaklar.

Amerikalıların% 31’inden fazlası mobil cihazlar üzerinden ödemeleri 2019’da kullanmayı planladığından, mağaza içi mobil ödemelerin toplam değeri 2020 yılına kadar 503 milyar dolara ulaşması bekleniyor.

Neil Patel akıllıca bir şekilde şunu ifade ediyor: “Mobil sadece geleceğin yolu değil. Şimdi de bunun yolu bu. “Dolayısıyla, mobil pazarlamanın 2018 yılında bir pazarlamacının önceliği olması gerekiyor.

2018 İÇİN MOBİL PAZARLAMA KONTROL LİSTESİ

 

1.Sitelerinizin Ve Uygulamanızın Mobil Cihazlara Uygun Olduğundan Emin Olun

İşletme sahipleri, dijital pazarlamacılar ve SEO uzmanları, web sitelerinin ve uygulamalarının herhangi bir mobil cihazda kesintisiz çalışmasını sağlamalıdır. Bu anlamıyla, mobil uyumlu olması gerektiği anlamına geliyor; özellikle aşağıdakileri içeriyor:

Duyarlı tasarım ve mükemmel yükleme süresi

Tüm sayfalar yanıt vermeli ve beş saniyeden (tercihen üç) saniyede yüklemelidir. Google’ın mobil sayfa hızı çalışmasına göre, sayfa yükleme süresi ne göre aramalarda üst sıralarda görünme hızını değiştirmektedir.

Kusursuz UX / UI

Mobil cihazlarda hemen çıkma oranlarının masaüstlerinkinden % 40 daha yüksek olmasıyla, kullanıcıların optimize edilemeyen, az gezilebilir sayfalara ilgi göstermediği açıktır. Tıklanamayan düğmeler ve sekmeler, sayfaya sığmayan orantısız görüntüler ve yakınlaştırma gerektiren okunamayan içerik tümü olabilir bunlar web siten için yokedici etkiye sahip olabilir.

Mükemmel Derecede Mobil Arama Optimizasyonu

Burada ilgilendiğiniz alanlar şunlardır:

(a) Resimler – ağır görüntüleri sıkıştırın;

(b) Animasyonlar – Flash’ı kaldır;

(c) Pop-up’lar – Müdahaleci pop-up’lardan kurtulun;

(d) Başlıklar ve meta tanımları – daha kısa ekran alanı için onları optimize etmek için onları daha kısa yapın.

Bunun üzerine, arama motorlarının ilgili mobil aramalarda “zengin snippet’leri” tetiklemesine yardımcı olmak için yapılandırılmış veri işaretlemesini uygulayın ve mobil teknik SEO’nuzu geliştirin.

Akıllı telefon kullanıcıları her yıl büyüdükçe, sitelerinizi ve uygulamalarınızı mobil cihazlara uygun hale getirmenin büyük önem taşımaktadır. Aksi takdirde, önemli miktarda trafik ve müşterinin kaybetme riski ile karşı karşıya kalırsınız.

2.Mobil Cihazlar İçin İçeriği Optimize Etme Ve Kişiselleştirme

İçerik herhangi bir web sitesi için temel taşdır: müşterileri çeker, dönüşüm sağlar ve site ile ilgilenmesine yol açar. Dolayısıyla içerik yalnızca çok büyük bir değer katmakla kalmamalı aynı zamanda anlaşılması da  kolay olmalıdır. Mobil dünyada, bu iki şey anlamına gelir:

 

1.Yüklenmesi yavaş ve gezinmek zor olan içerik sayfalarının optimizasyonu. Mobil tasarımınızı güncelleyin ve Hızlandırılmış Mobil Sayfalar (AMP) uygulayın.

2.Sesli arama için mobil içeriğin optimizasyonu. ComScore’a göre, tüm aramaların% 50’si 2020’ye kadar sesli arama olacak. Daha doğal, uzun anahtar kelimeler kullanın, Schema.org biçimlendirme sistemi uygulayın ve bir mutlaka SSS (Sıkça Sorulan Sorular) sayfası oluşturun.

Bununla birlikte, yüksek kaliteli, kolayca gezilebilir içerik yeterli olmayabilir. Kullanıcıların özlemi, uzmanlaşmış ve kişiselleştirilmiş içeriktir.

Sonraki Yazı
Önceki Yazı
[Toplam:1    Ortalama:5/5]
BU YAZIYI PAYLAŞABİLİRSİNİZ
facebook - Mobil Pazarlama İçin Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
Facebook
google - Mobil Pazarlama İçin Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
Google+
pinterest - Mobil Pazarlama İçin Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
Pinterest
twitter - Mobil Pazarlama İçin Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
Twitter
linkedin - Mobil Pazarlama İçin Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
Linkedin
email - Mobil Pazarlama İçin Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
email