Kavacık Mh. Özgür Cd. No:5 Beykoz / IST
0546 418 77 55

Pogo Sticking SEO Anlamı Nedir? Bounce Rate İle Temel Farkı Nedir?

BOUNCE RATE VE POGO STICKING TANIMLARI

Pogo Sticking kavaramını anlamak için, Bounce Rate (Hemen Çıkma) oranı ile Pogo Sticking arasındaki farkları anlamamız gerekmektedir.

Bounce Rate (Hemen çıkma oranı): Hemen çıkma oranı “bir web sitesinde tek bir sayfayı ziyaret eden ziyaretçilerin yüzdesi” olarak tanımlanır. Yüksek bir Bounce Rate oranı her zaman kötü değildir; bu, ziyaretçinin bir siteye daha fazla girmediği halde sayfasında biraz zaman geçirmesi ve sorusuna cevap bulması anlamına gelebilir. Sayfayı yer imlerine eklemiş olabilir veya Facebook’ta paylaşmış olabilir, ancak daha fazlasını okumadığı için bir sıçrama gerçekleşmiştir.

 

Pogo Sticking : Pogo Sticking , bir kullanıcı bir arama gerçekleştirdiğinde, SERP lerde yer alan bir sonucu tıkladığında, çok hızlı bir şekilde SERP sayfasını geri gelmesi ve farklı bir sonuca tıklaması ile gerçekleşir. Bu tür davranış, arama sonucunda anında memnuniyetsizliğin doğrudan bir sonucudur ve hemen çıkma oranından farklı olarak, Pogo Sticking daima kötü bir şeydir.

 

pogo sticking nedir - Pogo Sticking SEO Anlamı Nedir? Bounce Rate İle Temel Farkı Nedir?

Google, sayfayı görüntüleyen kullanıcıların ilk beş saniye içinde arama sayfasına geri gelmesinden hoşlanmaz. Bu, web sitenizin, insanların sorduğu ve aradığı içeriklere gerekli tatmini vermediği veya sayfanın çok kötü olduğunu ve içeriğini okumayı dahi tenezzül etmediğini gösterir. Pogo sitenize girip çıkmakta olan bir sürü kişiniz varsa Google fark eder ve sizi cezalandırırlar.

 

Pogo Sticking, web sitenizin bazı yönleriyle hemen memnuniyetsizlikten kaynaklanır. Eğer ziyaretçileriniz arama sonuçlarında sitenize tıklayıp 5 saniye içinde arama sonuçlarına geri dönüyorsa bu sizin sitenizde bir şeylerin gerçekten kötü gittiğini ve sizin mutlaka bunu düzeltmeniz gerektiğine işarettir

Pogo Sticking e Yol Açan İçerikle ilgili nedenler:

  • İçerik, başlık veya meta açıklamasıyla eşleşmiyordur.
  • İçerik spamdır
  • İçerik, sitenin odağına uymuyor. (Bir avukatın web sitesinde glütensiz pişirme hakkında bir makale.)
  • İçerik, dilbilgisi ve yazım hataları ile doludur.

 

Pogo Sticking e Yol Açan  İçerikle ilgili olmayan nedenler:

  • Yavaş sayfa yükleme süresi.
  • Otomatik oynatılan videolar.
  • Çok fazla açılır pencere.
  • Kafa karıştırıcı veya modası geçmiş bir tasarım.
  • Kullanılabilirlik eksikliği.

Web sitenizin performansıyla ilgili endişeleriniz varsa, başarısını neyin etkilediğini tam olarak belirlemeniz gerekmektedir.

Sonraki Yazı
Önceki Yazı
[Toplam:3    Ortalama:5/5]
BU YAZIYI PAYLAŞABİLİRSİNİZ
facebook - Pogo Sticking SEO Anlamı Nedir? Bounce Rate İle Temel Farkı Nedir?
Facebook
google - Pogo Sticking SEO Anlamı Nedir? Bounce Rate İle Temel Farkı Nedir?
Google+
pinterest - Pogo Sticking SEO Anlamı Nedir? Bounce Rate İle Temel Farkı Nedir?
Pinterest
twitter - Pogo Sticking SEO Anlamı Nedir? Bounce Rate İle Temel Farkı Nedir?
Twitter
linkedin - Pogo Sticking SEO Anlamı Nedir? Bounce Rate İle Temel Farkı Nedir?
Linkedin
email - Pogo Sticking SEO Anlamı Nedir? Bounce Rate İle Temel Farkı Nedir?
email