Kavacık Mh. Özgür Cd. No:5 Beykoz / IST
0546 418 77 55

Remarketing Nedir ? Nasıl Yapılır ? Nasıl Çalışır ?

Remarketing Nedir ? Nasıl Yapılır ? Nasıl Çalışır ?

Remarketing  (Google Yeniden Pazarlama)Nedir ?

Google AdWords yeniden pazarlama, sitelerin sitelerini daha önce ziyaret edenlere hedefli reklamlar göstermesine olanak tanıyan bir çevrimiçi reklamcılık şeklidir. Geçmiş ziyaretçiler, web’de gezinirken, YouTube videolarını izlerken veya haber sitelerini okurken bu reklamları görür; örneğin markanızı zihninizde tutmaya ve ziyaretçileri daha fazla bilgi için geri gelmeye davet ediyor.

Yeniden hedefleme olarak da bilinen yeniden pazarlama, dönüşüm oranlarınızı ve yatırım getirinizi önemli ölçüde artırabilir. Bunun nedeni, markanıza zaten aşina olan geçmiş ziyaretçilerin, müşterileriniz haline gelme veya sitenizde diğer değerli eylemler gerçekleştirme olasılığınızın çok yüksek olmasıdır.

Peki bu Remarketing (Google Yeniden Pazarlama) Nasıl Çalışır?

Daha önce Google’da reklam yayınlıyorsanız yapmanız gereken tek şey, ziyaretçilerinizin tarayıcı çerezleri aracılığıyla yeniden pazarlama kitlelerinize eklenmelerini sağlamak için web sitenize bir etiket veya piksel olarak da bilinen bir yeniden pazarlama kod parçası eklemenizdir. Farklı sayfaların kodunu daha tanımlı kategorilere karşılık gelecek şekilde özelleştirebilirsiniz.

Örneğin, mutfak mendilleri satan bir e-ticaret işletmesi kurduğunuzu varsayalım. Sitenizin tost makinesini sattığınız sayfaları ziyaret eden kullanıcıları temel alan bir “tost” yeniden pazarlama kitlesi oluşturabilirsiniz. Bu şekilde, bu belirli ziyaretçilere, tost makineleri pazarlayan yüksek oranda hedeflenmiş görüntülü reklamları gösterebilirsiniz. Zaten biliyorsunuz ki, tost makineleri için pazardalar ve artık bunları “ücretsiz nakliye” gibi özel bir teklifle geri getirebilirsiniz.

Yeniden pazarlamayı kullanarak, Google reklamlarını önceki site ziyaretçilerinize Google Görüntülü Reklam Ağı’ndaki çok sayıda Google ortak sitesine göz atarken gösterebilirsiniz.

Google, ilk yeniden pazarlama kampanyanızı başlattığınızda, ana sayfanızı görüntüleyen herkesi hedefleyerek başlarsınız. Unutmayalım, reklamlarınız daha fazla birey için yeniden hedeflendiğinden Google yeniden pazarlama maliyetlerinizi artıracak ve hedeflenen kadar reklam yaratamayacağınızı unutmayın. Daha dar hedefleyerek, reklam alakalılığını artırabilir ve tıklama başına maliyetinizi düşürebilirsiniz.

Sonuçta, süper hedefli yeniden pazarlama kampanyaları için farklı Google yeniden pazarlama listeleri oluşturabilirsiniz; Örneğin, sitenizden zaten satın alan kullanıcıları, alıcı olmayan kullanıcılardan farklı reklamlar gösterebilir (ikinci bir satın alma işleminizde% 30 indirim sunan bir teklif gibi).

Neden Yeniden Pazarlama? Google Reklamının Yeniden Hedeflenmesinin Avantajları

Sitenizi terk ettikten sonra bile, hedef kitlenize bağlı kalmanızı sağlayan, Google reklam yeniden hedefleme güçlü çevrimiçi pazarlama tekniğidir.

Sonuçta dijitalleşen bu dünya ile birlikte her gün adım adım dijitalleşmeye doğru gitmekteyiz. Hedef kitleyi ve stratejinizi iyi belirlerseniz web sitenizin istediğiniz hedef kitleye ulaşarak web trafiğinizin artması hayal değil.  Remarketing uygulaması ve tanıtımı umarız açıklayıcı olmuşuzdur. Daha fazla müşteri çekmek için stratejilerinizi oluşturmaya devam edin.

Görüntülü Reklam Ağı yeniden pazarlama banner reklamlarınızı ziyaretçilere web’in diğer bölümlerine göz atarken dahi sunarak, markaya açıklık kazandıkça ve hedef kitleniz tarafından daha tanınabilir hale geldikçe, güven artar ve sizden daha fazla satın alma olasılığı kazanırsınız.

[Toplam:1    Ortalama:5/5]
Sonraki Yazı
Önceki Yazı
BU YAZIYI PAYLAŞABİLİRSİNİZ
facebook - Remarketing Nedir ? Nasıl Yapılır ? Nasıl Çalışır ?google - Remarketing Nedir ? Nasıl Yapılır ? Nasıl Çalışır ?pinterest - Remarketing Nedir ? Nasıl Yapılır ? Nasıl Çalışır ?twitter - Remarketing Nedir ? Nasıl Yapılır ? Nasıl Çalışır ?linkedin - Remarketing Nedir ? Nasıl Yapılır ? Nasıl Çalışır ?email - Remarketing Nedir ? Nasıl Yapılır ? Nasıl Çalışır ?